we're not da winner

ni group aku time main boling last month. this month nye 19 oktober 2007 di venue yg sama iaitu ampang superbowl, berjaya times square bermula 3pm. dari kanan kembar dafi tp aku tk ingat nama dia, farhan af4, maskot digi, org kuat ASB, mamat ni pOn aku lupa nama dia & aku adalah aku =p

biarpun aku menggunakan 017 tp aku ttp brsahabat baik dengan DIGI, muahahaha! tp aku tk menang sbb aku malas nk menang. tkdelah... tk brnasib baik katanya. sbb beberapa bln sblm tu, kumpulan aku jadik juara. hanya kebetulan... dlm paper bag tu de mug, note book, pen, poskad artis digi dan udara :> bagus tul bdk2 mh ni coz rajin dan bagus kerja secara brkumpulan.

Comments

Popular posts from this blog

Top up Maxis/Hotlink tak masuk selepas tolak dari Maybank..

Buku Ustazah Asma Harun

PENGALAMAN TERINDAH TERBAIK...