jiwa aku kOsOng, PEDIH!



5 comments:

Anonymous said...

Lar...nape mcm tu Ouls? hari tu kamo tulis kat sini mcm ada seseorang. Sabar la ya, ada lah tu nanti someone special - ARJUNA@KS

cale1910 said...

hurm, xde jOdOh :<

Izuwan said...

kalau nak ada orang dalam hidup, kita kena bertolak ansur. itu je penyelesaian nya. kalau si dia nak macam ni, usahakan, sebab satu hari nanti awak nak macam tu plak, dan dia akan usahakan. baru lah melekat. kalau takde tolak ansur, si dia akan bosan.

mizie said...

kadang-kala kita selalu kehilangan apa yang kita sayang. memang pedih...sabar yer sayang.

cale1910 said...

andai khndk si dia udah d turuti namun rasa cemburu tidak terbatas, kelak diri merana. dikongkong hingga merana jiwa memikirkan perilaku si dia yang tidak pandai menjaga hati.