coretan 2

"x bnyk keja yg berjaya aku siapkn hr ni. cuma sempat wat story 'aril af terima hadiah mewah dr sp?', 'yazid pernah couple dgn minah saleh?', 'kisah penyanyi alyah pakai kasut bulu masa tdo', 'kisah np nikki yg xmo pengapitnya over exposed dr dia ms pernikahannya di gereja nti' & 'ttg zizi af join the fabulous cats'.

malas tul aku nk blk cpt sbb jenuh nk tempuh jam. bayangkan empat tul perlu aku lalu (masuk gutrie highway) utk blk umh. membazir tul masa n minyak dok pandu kereta pergi n balik keje. bukan xmau cr umah sewa tp aku seronok berulang alik sbb nk tenok tiap2 hari muka 3 anak kakak n adik aku termasuk muka mak n abah aku. esok hrp2 esemen aku xde mslh tp sblm tengahari aku kna g butik calvin thoo amik baju then trs g umah tepi lereng bukit for fotografi. yeay!"

Comments

Popular posts from this blog

Top up Maxis/Hotlink tak masuk selepas tolak dari Maybank..

Buku Ustazah Asma Harun

PENGALAMAN TERINDAH TERBAIK...