AKU DAN KOLOSTRUM


Pertama kali mendengar perkataan Kolostrum pada tahun 2005. Kolostrum atau disebut susu awal yang dihasilkan oleh mamalia.

Aku pun tak pasti sempat tak arwah ibuku memberikan kolostrumnya buat ku.. 

Kolostrum pertama yang aku terlibat memasarkan dari sebuah syarikat SN memberi impak sangat besar dalam hidup. Ternyata susu kolostrum telah menghasilkan  terlalu banyak testimoni kesembuhan kepada pengamalnya. 

Dari situ ia menjadikan produk ini sangat laris dan tinggi permintaannya. Ia menjadi FENOMENA Besar bisnes MLM pada zaman itu dan aku juga telah menerima tempias gelombangnya. Ini pertama kali merasa pendapatan sehingga 5 angka atas sambutan rakyat Malaysia, Brunai & Indonesia yang sangat memberangsangkan.

Kemudian  bisnes berkubur tak tau dimana silapnya kerana kolostrum tetap memberi impak yang baik kepada manusia. 

Kemudian lahir lagi fenomena kolostrum kedua dari jenama lain pula yang turut pada masa itu menjadi fenomena hebat. Melahirkan ramai jutawan cuma aku tidak melubatkan bsnes dengan.produk kolostrum jenama syarikat ini.. Namun bisnesnya jadi suram dan kerancakannya  hilang namun masih wujud lagi hingga hari ini.

Lama sepi tentang kolostrum hingga 2017 aku kembali bertemu dengan kolostrum jenama C2JOY dan ia kembali meledak dipasaran dan jadi fenomena luar biasa. Alhamdulillah sambutan sangat luar biasa..Repeat Ordernya juga SubhanaAllah.  Ia benar2 telah membantu aku bangkit kembali dalam bisnes networking yang telah lebih 10 tahun mencuba itu dan ini tidak betul-betul menjadi.

Kolostrum jenama pertama dan kedua itu masih wujid dipasaran hingga hari ini. Kolostrum tetap relevan hingga kemasa hadapan dan ia akan terus membantu raaaaamai insan untuk masalah kesihatan mereka. Biarlah ada yang mengatakan produk sampah ke apa.. aku yang dah kenal dan pegang produk susu kolostrum sejak 2005 telah melihat ribuan orang menikmati kesihatan yang lebih baik..

Aku tetap terus berjuang dan terus berjuang untuk KOLOSTRUM kerana ia adalah anugerah terindah yang diberikan.

Terbukti dari seg kajian dan ribuan journal perubatan mengesahkan kolostrum mempunyai 2 faktor utama iaitu

1. Faktor Antibodi / imunisasi

2. Faktor Pertumbuhan

Zaman pandemik kita diminta kuatkan antibodi dan kolostrum antara makanan yang boleh diamalkan.

Terima Kasih TDC kerana terus memperkenalkan kolostrum dan C2JOY telah menjadi jenama FENOMENA luar biasa susu kolostrum yang terlalu ramai penggunanya.

Alhamdulillah..KOLOSTRUM SELAMANYA.

2 Kali aku merasa perubahan hiduo yang ketara melalui produk berasas kolostrum. Semoga ia terus relevan dan dijaga dengan baik..  Ia tetap unik dan sangat istimewa.

📱011-3701 9733

Credit hairichempire

Comments

Popular posts from this blog

Top up Maxis/Hotlink tak masuk selepas tolak dari Maybank..

Buku Ustazah Asma Harun

PENGALAMAN TERINDAH TERBAIK...