suck, best & blur!

sume gmbr2 ni, snOpshOt neh Oleh mizi (armizie.blOgspOt.com), mekasih ya dOnk! bestnyew dpt t-shirt eksklusif dr ari lasso! mekasih ya mas! jgn panggil gue mr. feminin ag ek :p

aku d mklumkn kOnsert inul d stadium putra bukit jalil ahad ni dibatalkan buat kali keduanya. adakah inul akan hampir pengsan buat kali ke-2? macam2 dugaan trpaksa dtempuhi slps menunaikn haji. menurut sumber terdekat memaklumkan, kOnsertnya terpaksa dbatalkn demi keselamatan negara, wallahualam. seingat aku ms 2005 dia mengadakn kOnsert di stadium merdeka, mmg ramai giler khinzir pOlis yg berkawal. pe Pon alhamdulillah, tiada rusuhan yg berlaku berkat kecekapan pOlis mengawal. ms tu mmg ramai kaum derang tp aku ttp njOy shOw dia walauPon trpaksa mengawal gOyang negbOrnya :p pengajaran drpd kisah yg aku ceritakn ni, aku trpksa kOl sume pembaca mh utk memaklumkan kOnsert dibatalkan dan kempunan lah mereka :< minggu dpn aku bz cOz nk handle pembaca yg terpilih utk menghabiskan masa sepetang dgn pelakOn2 drama indOnesia berjudul 'perempuan'. siri drama katanya mirip 'desperate housewives'.

huargh! tiket free utk menOnton wayang bebile masa at any TGV. cerita kuntilanak 3. mau ngak?

2 comments:

Anonymous said...

Xpe la Cael...kalau kali ni Inul nak pengsan, mesti pengsan kat tempat yg selesa tu...bukan terjelepuk ke lantai...nanti dia siap cari sofa kalau nak pengsan - ARJUNA @ KS

cale1910 said...

bijak pOn :p