dal kul 3.33am, ahad, mataku masih blOm mau lelap

ngkOrang pasti trgelak kalO gwe bgtau gwe sedang layan CD mas idayu, jgn gelak k. makin buntang ar mata gwe berdangdut dOwh. mcm2 cd aku lyn tp mata x mau lelap. gi mana sih!

cuma nasib bek de kikO (kuda yg sedang plOk tu sbg peneman). tetibe pluk aku br trpk nk bg nama dia kikO, hehe. tu adiah kwn aku tp dia da ku lenyap kn dr pikirn ni cOz dia 'couple' dgn x luv aku, adus...pusin2 kt situ gak. xde Org len lg ke dia nk cOuple :< pas maghrib td b4 prOgram sehati berdansa, aku, emak, kak ana, kak ida, nor g pekan rawang. da seminggu aku x abes kn ms dgn derang. best teman dOrang berjln2 bila pOket aku berisi. aku syg derang! itu impian aku iaitu membahagiakn insn yg paling syg d dunia ni.

Comments

Popular posts from this blog

Top up Maxis/Hotlink tak masuk selepas tolak dari Maybank..

Buku Ustazah Asma Harun

PENGALAMAN TERINDAH TERBAIK...