ni bdk se'Opis' ngan aku, tp yg bertudung putih tu da brtukar ke majalah rapi. sedey. biarpOn aku susah nk sesuaikn diri dgn dia dulu tp ble da lelama, chemistry antara kami cukup mampat (ye ke? =p) tp grafik artis baru aku yg tk brtudung & brlutut tu spOrting giler khinzir (whops...tak haram kan). si aiza yg brtudung putih berbelang tu mmg sempOi. si yatt yg brambut ala rebonding tu pOn le tahan lOyar buruknya. pepOn kami serasi bersama. ni catatan prtama aku utk blOg ni. aku tgh tggu hOusemate merangkap rakan sekerja aku settle kn keja dia. aku nye keja da settle. nk siapkn section 4 & 5 je. si mizi nye grafik artis pluk saje melambatkn keja. tp kwn si mizi alex nk dtg umah. camne ek? hurm... brbalik kpd gambar kt atas, baju kami ditaja digi tp aku nye dlm beg sbb saiznye besO sangat. huduh rupanya kalO aku pakai. ms ni kitaOrg tgh brsedia utk event boling. nampak tk air mcD tu? itulah makanan tengahari kami! =p sj nk bgtau supaya pjg sket catatan aku.

Comments

Budak Kecik said…
i'm not a perfect person. most of the time, i did so many mistakes by hurting other's feeling. i admit, i may be a good talker, but i'm not a sweet talker. that's the hardest thing being me... but anyway, thanks for being my friend, ca'el.

go MH, go!
keep da MH pride alive, y'all!
Caelicious said…
hola, siapa ni ye?

Popular posts from this blog

Top up Maxis/Hotlink tak masuk selepas tolak dari Maybank..

Buku Ustazah Asma Harun

PENGALAMAN TERINDAH TERBAIK...