pe yg ku rs 2day...

pergh...aku ingat hnya geng trdekat jew bc my blOg. tp rupe2nyew, ada gax yg x berkenaan gax bc. mmg ar blOg klO da pOst Org len akan bc n Org kt klO x nk Org bc blOg kita, lbh bek x yh de blOg. btol (3x). tp klO nk simpn dendam Or sakit ati tetibe bc blOg aku, ampun k. agar anda x sakit ati, beh bek jgn bc darling.

hurm, hari ne aku lembab sket abes kn stOry. mungkin ubat untuk Otak (ginkgo bilOba) aku x bli ag. bkn ubat utk mental k. xmau xmau xmau cpt wat spekulasi. huhu. keje ttp settle cuma de few things nk make sure everythings done. semlm aku broadband aku berfungsi sprt biasa setelah 3 bln tertunggak sebanyak RM700. Tapi aku byr RM450++ dulu, balance byr kemudian. sO, x reti2...aku akan berjaga hingga jam 2am setiap hari mengadap laptop kesayangn. nasib bek de zira n sudir yg sudi mis kOl kul 6am untuk mengejutkn aku, yeay!

reminder utk aku utk tulih esemen sheet utk 21 april ni. 3 artis indonesia akan menjayakan fOtOgrafi khas dgn mh. sOk aku kna siapkn seksyen bawah untuk kOlum tetap. sekali lagi check lay Out. pe ag ek? haha...g bli ubat n klo sempat g fair baju baby utk 4 baby kt umah aku tu. xbek tau mak bapak derang suh 4 baby tu panggil aku pakcik. aku suh derang panggil aku abd, baru besh! ye ar, meskipun aku da 29 tapi aku kelihatan sprt 24 thn. cuma aku x nafikn muka aku da start de wrinkle. scary but fantastic. takkan nak cOcOk ag, bajet kureng, whOps!

Comments

Qarl said…
ca'el

all d best k!

amboi3x nk cocok2 segala
Kasih Alyza said…
xyah cocok2 segala bro, yg penting aair wuduk tu dh awet muda kan kita....

Popular posts from this blog

Top up Maxis/Hotlink tak masuk selepas tolak dari Maybank..

Buku Ustazah Asma Harun

PENGALAMAN TERINDAH TERBAIK...