Alahai...

serba salah nk taip pe yg berlaku pd aku. risau de yg trasa. hurm...betul kt pepatah, kebenaran itu satu kepahitan. pe yg ble gue bilang, pg ni aku rs sebal. kna booked esemen utk esok tp aku nk spent seharian utk uruskn kes mahkamah aku sok. sedangkn ptg sok gue kna g esemen. bukan merungut tp aku hanya menyuarakn rasa hati. jika pihak terlibat terbaca, jgn amik ati. diulang sekali lagi, aku hnya menaip d blog. kan lebih elok drpd aku dok brcerita kt manusia yang suka menyampai. jika pe yg ku tulis dan dbaca, jangan di buat 'follow up' pluk dan dtambah asam garam untuk menyedapkn cerita. harus kh aku marah pd diri sendiri atau tala kemarahn aku ni pd org lain? tolonglah faham keadaaan gue. beban keja brtambah, gaji? SEDIH! mungkin aku kna tuntut ilmu SABAR dari seseorang ;p Supaya aku dapat brtahan lama dengan keadaan hidup yg adakalanya menyesakkan.

Comments

Popular posts from this blog

Top up Maxis/Hotlink tak masuk selepas tolak dari Maybank..

Buku Ustazah Asma Harun

PENGALAMAN TERINDAH TERBAIK...