di sana menanti di sini menunggu...

si dia br tepon bertanya khabar. terasa bahagia sngt tp aku x cintakn dia. knpa x terbit rasa itu? udah hilangkh rs cinta dlm diri? dia sudah menunggu lebih dr 5 thn. dia hampir sempurna tp aku tahan 'diseksa'. x tak mahu idup begitu. tp aku mahu dia, arghhhhh!
seorg lg, x henti2 menagih kasih. siapalah aku utk dia. dia berhak mendapat yg trbaik dan aku hanyalah pengisi masa lapangnya.itlah azimat yg sering ku ungkapkn kpdnya. terima atau tidak, ko nye pasal! aku tak mahu membazir tenaga, perasaan dan duit kerana cinta. CINTA itu ibarat racun dan penawar. aku hnya cintakn diri aku sendiri. pergi mampos sama cinta :>

Comments

Popular posts from this blog

Top up Maxis/Hotlink tak masuk selepas tolak dari Maybank..

Buku Ustazah Asma Harun

PENGALAMAN TERINDAH TERBAIK...