bufday salwana.


Hurm, ni gmbr trbaru dr grafik artist aku ketika kami menyambut bufday salah sorang team mh iaitu Salwana (atau sebelum ini mahu dikenali sbg Saylo). Kalo ngkorang nk tau, sebelum kitaorg panggil dia ke 'partition' editor, aku da hangin kn dia satu badan. Menjadi tul percubaan aku. Bila dia sampai je, kitaorg nyanyik lagu bufday dan dia carut aku & merasa dirinya telah tertipu. "Tipah tertipu bang...Tipah tertipu..." Huargh huargh huargh, ada berani nak 'challenge' skil lakonan gue? Tapi aku x la sehebat editor aku yang muncul dalam drama 'Kasih Saerah' dengan dialog popularnya, "Saya ada bukti Dato'!" Macam tu la kot bunyinya. Aku tak hingat. :p

Comments

Popular posts from this blog

Top up Maxis/Hotlink tak masuk selepas tolak dari Maybank..

Buku Ustazah Asma Harun

PENGALAMAN TERINDAH TERBAIK...